Kundeorienteret og personlig service
Med Aamanns Frokostordning får I ikke kun velsmagende mad, men også en firmafrokost med en kundeservice der sætter jeres behov i centrum. Vi stræber efter at levere en frokostordning, der ikke kun mætter, men også glæder. Med vores frokostordning kan du derfor forvente en service, der er tilpasset dine behov, samt en række fordele, der gør dit valg af frokostleverandør til en win-win-situation.
Vores dedikerede team er altid klar til at lytte til dine ønsker og kommentarer for at sikre, at din frokostoplevelse er i top. Vi sørger for at holde en tæt dialog og opfordrer altid til feedback på både menuerne, levering og vores service, da feedback for os er en af de bedste måder for os at udvikle os på. Præcis derfor, sender vi også løbende spørgeskemaer ud for at indsamle feedback fra vores kunder. Vores kunders synspunkter er vigtige for os, og vi bruger dem aktivt til at forbedre vores service og menuer.
Vi er altid i tæt dialog med vores kunder, ikke mindst i starten af leveringsperioden, for at sikre at alt forløber som det skal og for at justere mængden på de forskellige frokostelementer, så det passer til jeres spisebehov – alle spiser nemlig forskelligt, så derfor ved vi at der skal skrues lidt på det fra start af.
Juster og tilpas med få klik!
Gennem vores samarbejde med Kanpla, tilbyder vi en fleksibel online platform, hvor I uge for uge kan tilpasse jeres bestillinger, præcis som det passer jer.
Ønsker I flere eller færre kuverter?
Tilføjelser på bestemte dage?
Det klarer I med få klik enten via PC eller mobil app.
Hvis der ikke er ændringer, er der ingen grund til bekymring, så gælder blot det vi på forhånd, i fællesskab, har defineret som jeres standard, og I behøver intet at gøre.
Vælg selv, om hele virksomheden skal have en vegetarisk ret én dag, en blanding af de 2 varme retter en anden dag, eller noget helt tredje. Valget er helt op til jer – vi står klar til at tilpasse os jeres behov!
I kan også nemt se vores lækre menu og finde alle vores kontaktoplysninger, så vi altid er lige ved hånden, hvis I har spørgsmål.
Om I foretrækker at tilgå systemet på PC eller synes det er nemmest via app,
så I altid kan ændre i jeres antal og tilgå systemet på farten, så er begge muligheder tilgængelige.
Det skal være nemt!
Levering og praktiske detaljer
Når I bestiller frokostordning til kontoret fra Aamanns, er det vigtigt for os at det er nemt og at I kan bruge jeres tid på at fokusere på at spise en dejlig frokost og bruge frokostpausen med jeres kollegaer. Vores chauffører er vant til at køre frokosten fra os dagligt, og kommer derfor hurtigt til at kende alt til leveringen hos jer. Frokosten leveres pakket og klar til at blive stillet på buffeten og når frokosten er spist, skal I blot tømme fadene og stille fadene retur i kasserne som frokosten blev leveret i, og så står vi for opvasken når vi får det retur.
Vi serverer nemlig ikke noget af vores frokost i engangsservice, men i service af træ, porcelæn og melanin, så vi kan vaske det og genbruge igen og igen.
Udsending af menu
Vi sørger for at holde vores kunder opdateret ved hver eneste uge i god tid at sende menuer via mail til vores kontaktpersoner. På denne måde, er det nemt at planlægge frokosten, bestille nødvendige kuverter og sikre, at alle jeres kolleger ved hvad de kan glæde sig til at skulle spise til frokost. Ønskes menuen på engelsk, klarer vi også dette.
I kan også altid se ugens menu og kommende uges menu på vores frokostordning-forside!
Rabat
Det skal kunne betale sig på flere måder at være
kunde i Aamanns Frokostordning!
Vi elsker at forkæle vores frokostkunder – og derfor har vi noget helt særligt til jer! Som kunde hos os får I eksklusivt 15% rabat på takeaway fra både Aamanns Deli & Takeaway og Aamanns Bageri, og ligeledes på vores 3 restaurant Aamanns 1921 på Gråbrødre torv i Indre By, Aamanns Genbo i Carlsberg Byen og Aamanns Replik i Skuespilhuset. Det betyder, at I kan nyde vores kvalitet og smag, også uden for arbejdstiden, til en særlig fordelagtig pris.
Men det stopper ikke her:
Rabatten gælder også på hele vores udvalg af Aamanns kogebøger, hjemmelavede
snapse og sæbeserier, så I kan tage lidt af Aamanns med hjem og opleve
forkælelse i hverdagen. Denne fordel gælder både virksomheden og alle
medarbejdere – en unik bonus som i den grad værdsættes af vores nuværende
frokostordningskunder.
Læs mere om vores udvalg og hvad I kan opnå rabat på via listen herunder.
Skal I holde et større event i firmaet eller privat, kan I også altid kontakte os for et godt tilbud, så skræddersyr vores dygtige eventteam en pakke til jer efter jeres behov!
Interesseret i vores firmafrokost?
Hvis vi har vækket din appetit, så anbefaler vi en to-ugers prøveperiode af vores frokostordning, så I kan opleve, hvordan vores frokostordning som medarbejdergode kan skabe glæde på arbejdspladsen. De fleste af vores kunder vælger dog at fortsætte
langt ud over prøveperioden. Vores priser er konkurrencedygtige og kan tilpasses afhængigt af leveringsstedet.
Vær opmærksom på, at vi tilbyder levering uden for København også.
Du kan altid fange os på +4520805200 eller [email protected] og høre nærmere,
eller du kan udfylde formularen herunder – så kontakter vi dig!
Vi glæder os til at høre fra dig!