Disse handelsbetingelser er gældende for al handel på Aamanns.dk

Handelsbetingelserne er senest opdateret den 10.11.2020

Bestilling

Alle bestillinger på Aamanns skal ske som følger:

  1. Indtast dine kundeoplysninger, vælg leveringsform og leveringstidspunkt-
  2. Vælg varer og antal, som du ønsker og læg dem i indkøbskurven
  3. Fra indkøbskurven på sidens højre side kan du løbende følge din bestilling og vælge “gå til kurv”
  4. Fra vareoversigten kan ordren justeres, hvorefter der fortsættes til levering
  5. Bekræft at alle oplysninger er korrekte, acceptér vores handelsbetingelser og godkend ordren ved at betale

Betingelser for at kunne benytte Aamanns:

  • Du skal være minimum 16 år for at købe alkohol over 1,2%

Din bestilling er gennemført, når din betaling er godkendt, og din skærm viser en kvittering. Du er herefter bundet af din ordre (se dog nedenfor under “fortrydelsesret”). Du vil efterfølgende modtage en ordrebekræftelse. 

Afbestillingssgebyr 

Vi forbeholder os retten til at opkræve afbestillingsgebyr i tilfælde af for sen afbestilling af ordrer på over 2.000kr.

Generelle afbestillingsvilkår 

  • 4 dage før uden beregning
  • 3 dage før 75% af ordresummen
  • 2 dage før 100% af ordresummen

Betaling

Du kan betale med ét af disse betalingskort:
Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Visa Electron, Maestro, American Express og JCB.Din betaling hæves først, når vi har afsendt din bestilling fra vores takeaway.Vi opkræver kun et kortgebyr på erhvervskort og private kort udstedt uden for Danmark. 

Priser og betaling

Alle priser på Aamanns er inklusiv moms og alle afgifter. Aamanns tager forbehold for skrive- og prisfejl.

Sikkerhed

Når du handler på Aamanns, skal du benytte et betalingskort. For at beskytte dine kortoplysninger, vil du ved indtastningen af kortoplysninger blive ført over til en betalingsside leveret af Bambora, der er certificeret til at håndtere betalingsdata. Bambora sørger for, at alle oplysninger behandles krypteret, så hverken Aamanns eller andre kan få adgang til dine kortoplysninger.

Gavekort

Gavekort udstedt fra Aamanns kan kun bruges til køb af i vores restauranter og ikke i vores webshop.
Kortet er gyldigt i 3 år fra udstedelsesdatoen og kan ved udløb ikke forlænges. Kortet kan ikke ombyttes til kontanter. Bruges hele beløbet ikke ved første køb, kan det resterende beløb på næste besøg, hvor det resterende beløb bliver fratrukket. 

Kvittering

Når du har godkendt din betaling på Aamanns, vil du få en ordrebekræftelse på mail.

Levering

Aamanns leverer i udvalgte postnumre i Storkøbenhavn, og vi kontrollerer din adresse, når du bestiller, så vi er sikre på, at du bor i et område, hvor vi leverer. 

Plastickasser og skiferfade tilhører Aamanns. Kasserne og fadene inspiceres og genbruges til nye ordrer.

Vi forbeholder os retten til at opkræve betaling som erstatning for bortkomne kasser og fade. 

Fortrydelsesret og reklamation

En sjælden gang sker det, at der under pakningen bliver byttet rundt på 2 ordrer, som kan resultere i, at du modtager forkerte smørrebrød. Vi sidder altid klar til at hjælpe dig. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Skulle du mod al forventning komme ud for at modtage mad, der ikke lever op til vores skarpe kvalitetskrav, må du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan blive bekendt med den oplevelse, du har haft. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring.  

Der er ikke fortrydelsesret på mad og levnedsmidler.

Du har naturligvis 14 dages fortrydelsesret på alle andre varer som f.eks. vores sæber og kogebøger så længe emballagen er ubrudt. 

Hvis du ønsker at returnere dine varer så skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Skulle du, trods vores procedurer og bedste intentioner, modtage varer, der er gået i stykker ved modtagelse, håber vi at høre fra dig med det samme. Ring til os på 20805201 eller skriv til catering@aamanns.dk, så finder vi en passende løsning. Hav gerne dit ordrenummer klar ved henvendelse.

Sender du en mail, vil vi blive rigtig glade for at få billeddokumentation med. Dette er blot til videre feedback og fremtidig kvalitetssikring. 

Juridiske selskaber

Vedr. Aamanns Deli & Takeaway, Aamanns Køkken, Aamanns Etablissement

Aamanns Aps
C/O Aamanns Køkken
Refshalevej 163A
1432 Kbh K
CVR: 39687518

Vedr. Aamanns 1921

NHG CPH A/S
C/O Aamanns Køkken
Refshalevej 163A
1432 Kbh K
CVR: 38324845


Videresalg

Der må ikke købes varer på Aamanns med henblik på videresalg. 

Persondata

Når du bestiller hos os har vi brug for at behandle dine personoplysninger for at kunne levere dine varer og informere dig om din ordre. Du kan læse  mere om behandling af personoplysninger i vores persondatapolitik

Leveringstidspunkt og transport

Kunden afhenter selv deres varer på www.aamanns.dk adresse, medmindre andet er aftalt på: Øster Farimagsgade 10, 2100 København Ø, Telefon: 20805201.

Kunden forpligter sig til at afhente sine varer samme dag ellers kasseres varene, og kunden får ikke sine penge igen. Det kan forholde sig anderledes, hvis kunden har en skriftlig aftale om anden leveringstid.

Der tages forebehold for udsolgte og kasserede varer

Risikoen for varerne

Risikoen for varer købt i www.aamanns.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet

Rabatter

Forskellige rabatter kan ikke kombineres