Bryllup hos Aamanns

Aamanns Køkken & Event er de perfekte rammer til jeres bryllup og vores event-team står klar til at guide jer igennem hele forløbet. Vi tænker på det hele, så I ikke behøver

Beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed

Aamanns Køkken & Event er placeret centralt på Refshaleøen. Vi ligger lige i vandkanten med Reffen Street Food, Hart og Alchemist som naboer.

Det er vigtigt at vælge et venue som er nemt og bekvemt for jeres gæster at komme til og fra. Man kommer let til Aamanns med bus 2A som kører hele natten (til Hovedbanen og Christians Havns Metro på få minutter) og der er masser af parkeringspladser i området. Refshaleøen er blevet et kulturelt og gastronomisk knudepunkt, med livlig aktivitet året rundt. Området byder på uendelige fotomuligheder.

Vi har døgnbevilling og kan holde åbent til de sene nattetimer.

Kapacitet og fleksibilitet

Størrelse betyder noget. Vores lokaler kan matche næsten alle gæstelister. Om I inviterer 40 eller 150 gæster, kan vi skabe nogle perfekte, rummelige og hyggelige rammer.

Vores fleksible lokaler kan justeres så det fremgår hyggelige og funktionelle til alle arrangementer. Her er god plads til både spisning, fest, brudevals og fest. De flotte store langeborde tilbyder utallige opstillings muligheder.

Service og erfaring

Vores eventteam har mange års erfaring i planlægning og afvikling af bryllupper. Vi er med jer hele vejen fra de indledende møder, til selve afviklingen af festen. Vi bistår jer med råd og vejledning både ansigt til ansigt og på mail, så vi sammen sørger for at ingen detalje går forbi os.

Vi tage sågar jeres toastmaster i hånden, og får det hele til at køre som smurt  på dagen.

Et dedikeret team gør hele forskellen. Fra eventkoordinatorer til kulinariske eksperter, har vores venue et dygtigt team, som alle går sammen om at skabe en perfekt aften til jer.

Hvordan fungerer det?

Vi vil, først og fremmest, rigtigt gerne møde jer og vise lokalet og fortælle jer mere om de mange muligheder.

Kontakt endelig os i eventafdelingen. Så laver vi en aftale. Næste skridt er, at få lavet et skriftligt tilbud til jer. Her prøver vi at få så mange detaljer som muligt med, og vi giver jer et komplet økonomisk overblik.

Vi tager oftest udgangspunkt i vores bryllupspakker. Disse er eksempler og kan skræddersyes så de passer til jeres ønsker for dagen.

Udover pakkeprisen og lokalelejen, kommer der ingen økonomiske overraskelser. Vores pakkepriser inkluderer opdækning, enkle blomster, mad og drikke, personale og rengøring. Kort sagt, leverer vi en komplet løsning.

Vi kan også være behjælpelige med kanalbåde, DJ, yderligere pynt og blomster fra en lang række professionelle leverandører, som vi har stor tillid til.

Vores gæster spørger tit…

Kan man bestille en bryllupskage?

Det kan man i hvert fald. Man må gerne gøre det selv, og vi kan også være behjælpelige med det. Vi beder dog om at kagen kommer fra en professionel leverandør, og vi opkræver et symbolsk service gebyr.

Kan man komme sejlende?

Ja, man kan ankomme med kanalbåd og lægge til, få minutters gang fra os. Vi skal nok tage imod jer og følger jer til venuet.

Må man medbringe et band og anden underholdning?

Ja, det må man meget gerne. Bare vi aftaler det hele på forhånd.

Er lokalet handicapvenligt?

Ja, det er det. Der er ingen trapper og der er let adgang til lokalet.

Er der musikanlæg i lokalet?

Ja, der er et musikanlæg hvor der kan spilles baggrundsmusik. Der kan også tillejes mikrofon.

Vores event-team ser frem til at modtage din forespørgsel...