Aamanns Køkken & Event

Historisk og industrielt venue på Refshaleøen

Vores venue, Aamanns Køkken & Event, ligger i B&W’s tidligere lagerlokaler på Refshaleøen. Med næsten 8 meter til loftet, svæver et stemningsskabende lampehav over de rå betongulve, og i det store åbne køkken kan man følge kokkenes arbejde. Lokalet er meget fleksibelt og egner sig til alt fra 40 til 200 gæster.

Det historiske industrilokale ligger ved vandet med udsigt til langelinje og giver mulighed for ankomst med båd. Om sommeren har vi store krydderurtebede på vores terrasse, hvorfra man, med at glas kølig vin i hånden, kan nyde solnedgangen over København.

I sammensætter selv jeres menu, som kunne være som nedenstående. Vores priseksempler tager udgangspunkt i en tallerkenanrettet forret, en hovedret bestående af fem retter der serveres family-style eller tallerkenanrettet. Til slut serveres dessert.

På denne side kan du læse om:

Fest - private- og firmafester i unikke rammer

Hver eneste fest er noget ganske særligt hos os, og tager ofte udgangspunkt i en af vores pakker. Vi ved at mange af vores gæster ønsker at sætte deres særlige præg på dagen, og vi er derfor meget lydhøre over for jeres ønsker.

Vi samarbejder med en række underleverandører, og kan være
behjælpelig med særlige dekorationer, my selfie kamera, bestilling af båd mm. Vi anbefaler vores faste DJ, der også medbringer belysning til dansegulvet, og hvor der inden festen forventningsafstemmes med jeres ønsker. Det kan også være, at I ønsker opdækning med særlige glas, servietter eller anden service, eller at mormor ønsker at bage småkager til kaffen.
Vi lytter til jeres ønsker og sammen finder vi de rette løsninger.

Alle vores pakker er baseret på min. 40 personer. Der tilkommer en lokaleleje fra kr. 5.000, afhængende af arrangementets
størrelse og karakter

Fest I

Velkomstbobler
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te
Bar med longdrinks og
2 cocktails

 

Kr. 1.350 per person

Arrangement i 8 timer, f.eks. kl. 18.00-02.00

Fest II

Velkomstbobler
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te
Bar med longdrinks og
2 cocktails
Natmad

 

Kr. 1.550 per person

Arrangement i 9 timer, f.eks. 18.00-02.0

Fest III

Champagne
3 slags hjemmelavede snacks
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid/dessertvin
Kaffe og te
Sødt til kaffen
Bar med longdrinks
og 2 cocktails
Natmad

Kr. 1.750 per person

Arrangement i 9 timer, f.eks. 18.00-03.00

Bryllup - lad vores erfarne eventteam guide dig igennem den store dag

Hver eneste fest er noget ganske særligt hos os, og tager ofte udgangspunkt i en af vores pakker. Vi ved at mange brudepar ønsker at sætte deres særlige præg på dagen, og vi er derfor meget lydhøre over for jeres ønsker.

Vi anbefaler vores faste DJ, der også medbringer belysning til dansegulvet, og hvor der inden festen forventningsafstemmes med jeres ønsker. Det kan også være, at I ønsker opdækning med særlige glas, servietter eller anden service. Vi lytter til jeres ønsker og sammen finder vi de rette løsninger.

Alle vores pakker er baseret på min. 40 personer. Der tilkommer en lokaleleje fra kr. 5.000, afhængig af arrangementets størrelse og karakter.

Læs mere om bryllupper her.

Bryllup I

IVelkomstbobler
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te
Bar med longdrinks og
2 cocktails

Kr. 1.395 per person

Arrangement i 8 timer, f.eks. kl. 18.00-02.00

 

Bryllup II

Velkomstbobler
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te
Bar med longdrinks og
2 cocktails
Natmad

Kr. 1.559 per person

Arrangement i 9 timer, f.eks. 18.00-02.0

 

Bryllup III

Champagne
3 slags hjemmelavede snacks
Menu i 3 serveringer
Aamanns økologiske vine, rød/hvid/dessertvin
Kaffe og te
Sødt til kaffen
Bar med longdrinks
og 2 cocktails
Natmad

Kr. 1.795 per person

Arrangement i 9 timer, f.eks. 18.00-03.00

Middag - smagfulde oplevelser ved langborde ved det åbne køkken

I weekenderne, syder og bobler hele vores veneu med store fester og arrangementer. I hverdagene, huser vi hyggelige og intime
middage. Vores hovedfokus er på det gode værtskab, de gode råvarer og vorespersonlige præg, som gør en middag i
Aamanns Køkken & Event, til en uforglemmelig aften. Vi tilbyder, som udgangspunkt, vores middage søndag til torsdag.

Alle vores pakker er baseret på min. 40 personer. 

Middagsarrangement

Velkomstbobler
Menu i 3 serveringer
Enten 3 retters tallerkenanrettet menu eller
1 forret og 5 retter til hovedret, serveret family-style
samt dessert
2 glas Aamanns økologiske vin
Kaffe og te

 

Kr. 895 per person

Arrangement i 3 timer, f.eks. 19.00-22.00

 

Middag all inclusive

Velkomstbobler
3 slags hjemmelavede snack
Menu i 3 serveringer
Enten 3 retters tallerkenanrettet menu eller
1 forret og 5 retter til hovedret, serveret family-style
samt dessert
Aamanns økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te
Sødt til kaffen

Kr. 995 per person

Arrangement i 4 timer, f.eks. 18.00-23.00

Julefest - lad os arrangere det hele

Hver eneste fest er noget ganske særligt hos os, og tager ofte udgangspunkt i en af vores pakker. Vi ved at mange af vores gæster ønsker at sætte deres særlige præg på dagen, og vi er derfor meget lydhøre over for jeres ønsker.

Vi samarbejder med en række underleverandører, og kan være behjælpelig med særlige dekorationer, my selfie kamera, bestilling af båd mm. Vi anbefaler vores faste DJ, der også medbringer belysning til dansegulvet, og hvor der inden festen forventningsafstemmes med jeres ønsker.  Vi lytter til jeres ønsker og sammen finder vi de rette løsninger. Alle vores pakker er baseret på min. 40 personer. Der tilkommer en lokaleleje fra kr. 5.000, afhængig af arrangementets
størrelse og karakter.

Julemiddag

Velkomstdrink
Aamanns julemenu
Vin, øl og sodavand under middagen
Kaffe & te

 

Kr. 995 per person

Arrangement i op til 5 timer
Fredag og lørdage tilføjes en lokaleje på 5.000-8.000 kr.

 

Julefest

Velkosmtbobler
Aamanns julemenu
Økologiske vine, øl og sodavand under middagen
Kaffe & te
Bar med 2 slags cocktail,
longdrinks, øl, vand og vin

Kr. 1.450 per person

Arrangement i 7 timer
Lokaleleje på 5.000-8.000 kr.

Frokost

“Jeg elsker smørrebrød, men mest af alt elsker jeg den skattekiste af gode råvarer og tilberedningsmetoder, som den klassiske danske frokost udspringer af. Netop frokosten – og særligt smørrebrødet – er det sted, hvor det danske køkken virkelig har manifesteret sig. For mig er frokostbordet en værdifuld tradition, hvor familien samles for at give sig tid til hinanden og maden. Derfor er det frokosten, som udgør omdrejningspunktet hos Aamanns.”
– Adam Aamann

Vi serverer glædeligt vores berømte smørrebrød ellers vores frokostmenu på buffet eller family-style på bordene. Se eksempel.

Frokostarrangement I

Velkomstbobler
7-retters frokostmenu
Husets økologiske vine, rød/hvid
Kaffe og te

 

Kr. 850 per person

Min. 40 personer, fra 11.30-15.30,
kun lørdage og søndage

Frokostarrangement II

Velkomstbobler
3 stk. smørrebrød* samt dessert serveret som buffet
Drikkevarer (øl, husets økologiske vine,vand)
Kaffe og te

Kr. 695 per person

Min. 40 personer, fra 11.30-15.30,
kun lørdage og søndage

Teambuilding – inspiration med kunder eller kollegaer f.eks. med smørrebrødsværksted

Lær at lave Aamanns smørrebrød

Intet er overladt til tilfældighederne, når vi laver vores smørrebrød! Har du mod på at trække i forklædet og være med? Så er Aamanns Smørrebrødsdag lige noget for jer. Her kan du i selskab med venner, familie, kunder eller kollegaer lære om smørrebrød, som vi gør det hos os. I vil blive forkælet og udfordret kreativt og få en helt unik oplevelse.

 Fra start til slut

Vi byder velkommen med lidt fra smørrebrødets historie. Herefter vil vores værter guide og vejlede jer igennem udsmykningen af 2 stykker smørrebrød. Undervejs vil I lære lidt om ingredienserne, opbygningen af smørrebrødet og de råvarer, I bruger. Vi er passionerede omkring vores smørrebrød og har altid fokus på sæson, kvalitet og velsmag. Afslutningsvis kan i læne jer tilbage og nyde jeres egne kreationer.

 Lad os samles om smørrebrødet

Der er altid en god grund til at samles om et godt stykke smørrebrød. Hvad enten du skal holde firmafest, polterabend eller konference med mere, så vil værkstedet være et nyt, spændende og sjovt samlingspunkt. Arrangementet er velegnet for 30-50 personer og varer ca. 2 timer.

Se vores billedegalleri her

Vi arrangerer også mange andre spændende events

  • Alle locations
  • Gamle Scene
  • Skuespilhuset
  • Selskab i restaurant
  • Køkken & Event
Gamle Scene

Gamle Scene

40-1100 gæster. Konferencer og middag i en unik og historisk lokation, i samarbejde med Det Kongelige Teater.

Selskab_venue_aamanns
Skuespilhuset

Skuespilhuset

10-600 gæster. Møder, konferencer og fester i moderne arkitektur, i samarbejde med Det Kongelige Teater.

Køkken & Event

Aamanns Køkken & Event

40-200 gæster. Unikt og industrielt privat venue på Refshaleøen med åbent køkken. Tæt ved vand og transport.

Selskab i restaurant

Selskab i restaurant

20-120 gæster. Lej helt- eller delvist din egen restaurant. Genbo i Carlsberg Byen, 1921 i indre by og Replik i Skuespilhuset.

Skriv til os

Skriv til os – så finder vi sammen en løsning, der passer til dine ønsker og budget. Vi kontakter dig hurtigst muligt.